AYAT

help me to help you now...

Name:
Email Address:
Contact
Where do you live? KL,Selangor
Perlis,Kedah ,Penang,Perak
Negeri Sembilan, Melaka, Johor
Sabah, Sarawak, Wilayah Persekutuan
Outside Malaysia
Are you a Herbalife member for the past 2 years ? Yes
No
Are you interested in any of this below ? Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Improve Energy
Improve skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you..

Malam tadi aku dok bersembang dengan adik-adik aku . sembang punyer sembang tetiba angah terbukak stori pasal kawan dia yang suka menjerit. well according to her kawan tue bukan la yang suka menjerit pada mulanya tapi x tau kenapa for some reason , kawan dia jadi suka menjerit....puncanya begini...

cerita 1...

      Pagi tue Marina **bukan nama sebenar ** =p tengah gosok gigi nak siap pegi keje....and suddenly ada cicak yang sangat besar terjatuh kat dalam sinki , which was right infront of her face....ape lagi menjerit la pompuan tue....***aku yang dengar angah stori punyalah gelak besar....*** and yang paling best plak family dia boleh marah dia balik sebab nampak cicak pun menjerit....tue baru satu yang kedua plak paling best..



cerita 2...

    the next day , Marina nak pegi jogging....and masa dia tengah sarungkan kaki dia kedalam kasut tue dia rasa pelik kenapa kasut tue cam agak sempit , plus dia rasa cam ada something lembik kat dalam kasut tue...so, feeling weird, she pulled out the shoe and saw ada katak yang sangat besar and the best part was , her toe was inside the  mulut katak tue ....*** seriously, aku gelak besar .....siot...x dapat aku nak bayang kan kalau aku yang kene....*** ape lagi menjerit cam org nampak hantu la jawabnyer pompuan tue....plus sian katak tue sebab ...x tau la mulut katak tue terkoyak ker tak.....i mean kalau mulut dah masuk dek ibu jari kaki manusia  yang besar.....plus siap di lempar .....mati kot ? 




hahahaha ape pun aku cakap kat angah kalau itu yang terjadi kat aku ...sumpah aku potong jari kaki aku....hish...geli siot......